Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

**** Alahai..... TUAN ANAS MIKAEL..... *******

As Salam Semua....

     I'm back again..... Baca tak tajuk post kali nie.... TUAN ANAS MIKAEL... Sejak akhir akhir ini... nama tue selalu duk terdengar dengar dalam telinga kiri dan kanan aku... Aduh le.... tetiba aku terjatuh cinta dengan pulak dengan watak TUAN ANAS MIKAEL nie... sweet sweet gitu dengan ayu....
    Inilah buat hati aku terlonjak-lonjak menghintung hari tiap tiap malam.... duk tunggu si Tuan Anas Mikael nie.... heehehheheehe... gatal pulak bunyinya... Ala... apa aku kisah.... fantasi akukan... hahahahha... Apa lah kesudahan cerita nie... dengan penuh kesabaran aku tunggu.... Milik siapakan Tuan Anas Mikael nie... kihkihkihkihkihkih.. hahhaha aku belanja 1 gambar tuan anas mikael nie... gila ko sapa tak terjatuh cinta dengan watak Tuan Anas Mikael nie... yang bawak watak tue pulak Aaron Aziz... haruslah... kihkihkihkihkihkihkih...


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...